perjantai 26. maaliskuuta 2010

Hello everybodyyy

Pari päivää sitten tuli ne liput sinne X Factoriin, mutta taitaa käydä niin etten pääse menemään sinne.. :/ Vaikka tahto ja halu olisi suuri! Eipä oo oikeen rahaa.. Pitää varmaan sitte pistää myyntiin ne huutonettiin ja joka paikkaan kirjotella ::) Oisse ny kiva jos lähemmäs 50e noista sais.
::) Että mulla on ihana ystävä, ihana se on kyllä ihan ilman tätäki! Kyseli eilen tilaanko cosmoa ja kerroin etten tilaa. Sitten se ehdotti, että haluisinko, että se tilaa mulle vuoden cosmot, koska sais siinä samalla itellee 5 muumikuppia. Aluks vähän askarrutti, mutta kyllä mä lopulta sanoin että no joo jossä haluut tarjota niin mikä ettei! :)
Tänään sitten koulussa oli aika hauska päivä, etenkin ensiavun tunnit. :D Tehtiin eri ryhmissä eri kylkiasentoja tajuttomalle henkilölle. Petri sitten makasi siinä patjalla mahallaan ja mun oli tarkoitus laittaa se siinä parempaan asentoon, että se henkitiet aukeis jne. Käsihän piti laittaa posken alle, mutta sillä oli niin raskas pää, niin nostin sitä hiuksista. :D Hiukan me naurettiin vielä jälkeenkipäin tuolle. Petri vie lisäks sanoi, että olin pökänny sormellaki sitä silmään. :D Rajut otteet on ihan okei. Lopuksi sanoki sitten, ettei oo mun pari kyllä enää. :D:D

Muuten sitten koko päivän onkin ollut tooosi suuri bilefiilis! Huomenna ois niin kiva tehä jotain jännääää :) Hiukan ehkä vähän juoda muumilimsaa.. ;) Ollikin juhlii vain ystäviensä kanssa 18v synttäreitään yhdellä mökillä ja sieltä lähtevät sitten baariin, eli mun pitää keksiä ittelleni jotain kivaa tekemistä kans. :-)

Nyt sitten oottelenkin Ollia.. Pidetään perus koti-ilta, katotaan leffoja ja napsitaan sipsejä ♥

- Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti