lauantai 13. maaliskuuta 2010

"Mietin et ajatteletko sä koskaan mua."

Mulla kävi vähän hassusti aamulla.. Heräsin niinkuin yhtäkkiä vain ja tuli olo, että apua mitähän kello on! Heittelin mun tyynyt ja peitot lattialle ja pengoin koko sängyn, että löysin puhelimeni. Iski PANIIKKI, kello oli 10.30. Juoksin äitin ja iskän luokse ja selitin ihan hädässä: "Voi kivah! Mä myöhästyyn" ja sitte ne oli että.. "Ai niinku mistä?" Olin että, no koulusta! Kauhee räkänauru vain alko "Tänään on Elina lauantai". Täysillä matkas olin heti aamusta. :-) Kivasti ne on sitte vain piikitelly mua koko päivän tuosta.



 (Kuva ei liity mitenkään tekstiin, kuvailin vain tänään kaikennäkööstä ja kokosin niistä "tarinan" :D)

Yhden ystäväni kanssa ajeltiin mopoautolla koko eilinen ilta. Puhuttiin kaikenlaista ja grillillekki eksyttiin syömään. Hän oli kuitenki päätyny vain smoothie linjalle, mutta tarjosin silti perät tonnikalaranskalaisistani. Ei sovi nääntyä nälkään. ;) Hassua kuinka jo ennestään tutusta ihmisestä tuleekin yhdessä illassa niin ihania piirteitä esille. Pitää kyllä ruveta pitään sen kans enemmän yhteyttä ehdottomasti. Olisin voinut vaikka koko yön ja jutella vain kaikesta. Aukes päässäkin asioita entistä enemmän, jotka on ollu hieman kysymysmerkillä. Veti vähä haikeekski monet asiat.. Miten kaikki muuttuukaa niin pienessä ajas.


"muistatsä ku me silloin tavattiin
me naurettiin, ja uusi ajanlasku keksittiin
mä haluan palata siihen hetkeen takaisin
et voisin tehdä kaiken tyhmyyden toisin
tottakai tekisin toisin jos vaan voisin"


~kaikki ystävät ei oo ikuisia.

- Ellu
  
* Remember me? I was your friend when you were single

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti