keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Playing bandy

Eilen illalla ois ollu zumba, mutta jätin sitten menemättä, kun kyytiä ei järjestynyt. Vähän harmittaa, mutta oli mulla voimat aika loppu eilisen päivän päätteeks muutenkin.


Tänään meillä ei ollut koulua kuin 2h ja sekin pelkkää liikuntaa. Oltiin jäähallilla pelaas jääpalloa. Olisin kyllä sata kertaa mieluummin pelannu lätkää, mutta minkäs teet kun opettaja päättää. Meitä ei ollut kuin vain kuusi pelaajaa, kolme tyttöä ja kolme poikaa. Vietiin kyllä tyttöjen kans poikia ainaki 100000-0 ! ;)


Tullessani kotiin, niin sängylleni oli ilmestynyt ihana "yllätys" nimittäin Cosmo! Sen parissa kyllä kului ihan kivasti aika.

Mieleeni jäi pyörimään pari asiaa sieltä..
Kuten tämän uuden "Mineral Deodorantin" tehokkuus. Mainoksessa lukee että: "48 h tehokkuus ja iho joka hengittää. Kuulostaa aika hullulta, ei mikään voi pysyä niin kauaa iholla. Huomasin kyllä tänään, että äidilläni on käytössä tätä, niin voin häneltä sitten hieman kysellä onko tuossa nyt sitten mitään perää..

Toinen mikä jäi mun mieltä vaivaamaan oli tämä uusi meikkivoide, josta oli pieni näyte-esite lehden välissäkin niinkuin kuvasta näkyy. Pitäisi kestää kuumuutta, koskeutta, hikeä, kuivuutta, liikettä, kosketusta ja elämää. Enpä nyt menis vannomaan. Yleensä tuollasetkin on pelkkää puppua, mutta paha sanoa näin peruskoulun pohjalta. :-) Tuon hintakin on kyllä varmaan jtn maltaita.


Nyt voisin kyllä mennä vähä suihkuttelee hajuvettä, koska Olli pärähtää pian pihaan ihan näillä sekunneilla. :;)

Monrose - Like A Lady


- Ellu

2 kommenttia:

  1. Mullekki tuli toi testeri, pysy ainaki mun naamalla zumbanki! :D:D:D rakastuin aika palavasti, mut oon ostanu just 2 meikkivoidetta niiniin.. Ja ku yleensä mun kasvoilla ei meikkivoiteet pysy ku mun iho rasvottuu niin nopeesti, mut toi oli tosi hyvä mun iholla :) ♥

    VastaaPoista
  2. Aijaa :o :D Aika jännältä kyllä kuulostaa, mutta näyttäis sitte kyllä toimivan. Täytyypä itekki sitten kokeilla :)

    VastaaPoista