torstai 22. huhtikuuta 2010

Shoppailuterapia Kelan korvattavaksi kuntoutusmuodoksi

Njääh, olin odottanut tosi paljon sitä tän päiväistä potkunyrkkeilyä, mutta ei se kyllä liioin täyttänyt mun odotuksia. Potkuista en piitannut, mutta nyrkkeily oli ihan kivaa. Eikä ollu pahan näkönen opettajakaa.. :d

Sitä kesti tunnin ja pari tuntia oli aikaa siihen, että linkka lähtis takasi kotia päin.. Mentiin siitä sitten kaupungille kattelee Lauralle pinkkiä toppia. Suunnattiin ekaksi Ginaan. Pikeä ei huvittanu koittaa yhtää vaatteita, vaikka oliski ollu rahaa, mutta mua taas olis huvittanu koitella, vaikka sitä rahaa ei oikeen ollukkaa. Lopuks mulla ja pikellä oli kauheet kasat vaatteita sylis pukukoppiin mennes. Ite en kyllä innostunut niistä mistään, joten jätin ne kaikki sinne kauppaan, mutta Pike kyllä löysi vaikka mitä.

Gina kierroksen jälkeen mentii cittariin ostaan kolmioleivät ja tripit! Vielä oli puoli tuntia aikaa ennenkuin lähtö koittaisi, joten suunnaattiin kulkumme kohti H&M :ää ja siellä sitten innostuin sovittamaan paria toppia. En osannut päättää kummanko värin ottaisin, joten ostin sitten molemmat. :-)

Pysäkillä ft. Pike (Laura kuvas)
Takki - Veromoda
Adidaksen kengät - Joku urheiluliike
Kaulahuivista ja legginseistä ei tietoa
Pitkähiainen - Veromoda
Tissivyö - Gina Tricot
Kelt. toppi - JC

+ eiliset zumbakuteet..
T-paita Las Vegasista (isoveli tuonut)
Caprit H&M
Sukat InterSport

Täs illalla vietin pari tuntia mun hyvän ystäväni Piian luona parantaen maailmaa. Oli ihanaa pitkästä aikaa kunnolla jutella ilman kiirettä mihinkään.
- Ellu

 np. Kymppilinja ft. Mariska - Minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti