keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Like my new hairstyle


Kävin jo tai vasta miten sen nyt sanoisi niin uudella parturillani ja joka kerta hän yllättää minut joko positiivisesti tai josain määrin ei niin positiivisesti, mutta tänään hän yllätti minut erittäin positiivisesti. :) Pidän todella paljon tästä uudesta hiustyylistäni.

Tulipa vain mietittyä, että onpa tämä hiustenleikkuu kallistakin. Ei varmaan oo varaa kyllä kulkea sitten kun on oma kämppä, (tosiaan asun vielä vanhempieni ja 4 pikkusiskoni kanssa saman katon alla) niin missään parturissa, sillä äiti maksaa vielä leikkuut sunmuut värjäykset, se on ihana. Pitää keksiä sitte ku asun omassa kämpässä, niin joku semmonen tyyli, jota on helppo vain värjätä itse kotona tai kaverin pyytää värjäämään. Toisilla katsokaas ei oo iskän ja äitin kukkarolle pääsyä koko elämäänsä.

Tuosta tulikin mieleen, että niin hieno tunne on se ku on ostanu jotain ihan omilla rahoillaan, kuten vaikka ison kasan vaatteita. Ärsyttää kun ihmiset leijuvat, vaikka isin ostamalla autolla ja toiset eivät osaa arvostaa ees sitä hevonpaskaakaa, että niitten vanhemmat maksaa ne pistämällä ittensä ihan likoon. :-) Mä tuun kustantamaan autoni ihan itte. Eniten oon ylpee siitä, kun ostin tän mun Canon EOS 400D omilla rahoillani 1,5 vuotta sitten. :) Viime vuoden aikana tullu tajuttua, että elämäs onki niin paljo arvostamisen arvosia asioita, joita ei oo ennemmin tajunnu.

Joka hetkestä kaikki irti, koska ikinä ei voi tietää mitä huominen tuo tullessaan.

- Ellu

+ Mua ärsyttää tuo mun eilinen postaus tää niin pakko varmaan kirjottaa se teksti kunnolla siitä kuvasta tänään. :D

2 kommenttia:

  1. Niinpä, sen takia mäkään en kinu porukoilta sitä järkkäriä. DT on myynnis et jos saisin sen myytyä ni olis tarpeeks massia ostaa heti kunnolline runko ja sit jtn objektiiveja lisää.

    VastaaPoista
  2. Jooh mä oon lukenu :) Mun piti joskus siihen vastatakki, mutta en ollu kirjautunu niin en pystyny:D. Aaivan :) Onko myynti tuottanu yhtää tulosta?

    VastaaPoista