perjantai 29. tammikuuta 2010

29012010

Yks numero tuli ikää vain lisää, mutta eipä taaskaa tunnu missää.


Iskä haki mut matkahuollosta ku tulin koulusta ja kotiin tullessani mua odotti yllätys. Porukat oli ovella vastassa ja alkoivat laulamaan Onnittelu -laulua. Arvasinkin, että nyt on jotain tekeillä, koska iskäkin juoksi sisälle ennen mua. Oli hyvä kun tulin keittiöön, niin äiti sanoi, "Valitkaa paikat" ja pikkusiskot oli jo valmiina istumas ja eikä siinä ollu enää kuin yksi paikka vapaana, jossa oli pelkkä kuppi. Kahdessa muussa paikassa oli kahvikupit (eli tarkoitettu iskälle ja äitille). Naurahdin hieman ja istuin sitten siihen pöydän päähän.( Tekivät tarkoituksella, koska siinä paikassa oli tuolikoristeltu ja kupinkin ympärille oli pyöritetty lahjanauhaa :D)

Mä en tykkää yhtää olla huomionkeskipisteenä tommosissa tilanteissa. Rippijuhliski oli noloa olla ja ottaa lahjoja vastaan.
Että mulla onkaan muutenkin ihania ja huomaavaisia pikkusiskoja, sillä heistä oli jokainen ostanu mulle jonkun lahjan, vaikkei olisi tarvinnut. :) Ella 7v oli ostanut jonku sydäntyynyn, Katriina 9v oli ostanut jonku tosi pikkuisen rakkaudesta kertovan kirjan, Susanna 11v oli ostanu mukin ja pistänyt sinne sisälle karkkia ja Anniina 15v sain rahaa. :) No äitiltä ja isältä sainkin sitten rahaa. Säästöön pitäisi pistää. :) Kesällä tulee nimittäin palamaan rahaa, kun on niin paljon festareita.

Kesätöitäkin pitäisi juuri parhaillaan mennä kysymään ja niistäkin tulevat rahat sitten pistää säästöön, (ainakin suurinosa) koska autokin pitäisi sitten tulevana vuonna saada ostettua.

Mua niin harmittaa kun ei oo mitään kivaa nyt tälle viikonlopulle. :/ Ku onhan tääki yks ikä muiden joukos, jota ois ollu tosiaan kiva juhlia. Voisi mennä vuokraamaan jonku leffan (Brunon kenties voisi katsoa, kaverit kehuneet) ja herkutella kaikkia herkkuja Ollin kainalossa koko illan. :)

- Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti