keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Sweet Seventeen


Mun salainen toive ollu jo varmaan 5 tai 6 luokasta, että kaverit järkkäis joskut jotkut yllätysjuhlat, koska mä oon niin avutoon etten saa aikaseks järkättyä ikinä mitää. Aina suunnittelen kaikkea, mutta toteutus ei sitte aina jostain syystä onnistu. Täytän nimittäin perjantaina vuosia, jippii sweet seventeen. Kaikki puhuu tai no kaikki ja kaikki, mutta moni, että se on elämän turhin vuosi, koska seuraavana vuonna täyttääkin sitten jo 18.
Vaikkakin mä oon sitä mieltä, ettei se oo turhaa, vaan pitää ottaa kaikki irti siitä vielä ku on alaikäinen, koska on niilläkin omia etuuksia sitten verrattuna täysikäisiin. Just juttelin edellisenä viikonloppuna mun parin kaverin kans, jotka on jo täysikäsiä, niin neki oli sillä kannalla, että kaikki irti vaan, koska sitä kerkiää kyllä olla sitte koko loppuelämänsä täysikäinen. Nuoruuskin tulee vain kerran. Kiva sitte miettiä vanhana muorina keinutuolis, että voi voi, kun ei tullutkaan otettua ihan kaikkea irti nuoruudesta mitä olisi voinut ottaa.

Masentavaa, kun ei keksi paikkaa missä juhlia, mutta ens vuonna sitte juhlitaan tämänki vuoden edestä! ;)

- Ellu

Np. 50 Cent feat. Lupe Fiasco - Through The Window ♥
http://lauren-rabbit.deviantart.com/art/Birthday-eaten-by-the-walls-99719522 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti