maanantai 4. tammikuuta 2010

Viime vuoden kujeet

Vuonna 2009 minä...



Vietin nautinnollisia leffa-iltoja nautinnollisten ystävieni parissa


Tammikuun lopulla päätin värjätäni pääni ruskeasta punaiseksi


31.1 vietin synttäreitäni meillä monien ystävieni kera, vaikkakin huonolla menestyksellä. Näiden bileiden jälkeen päätinkin, etten ikinä pidä enää bileitä salaa vanhemmiltani. Sillä...


..laivareissulta päästyämme kotiin, niin vanhempiani ei ollut vastassa kovin mukava yllätys ja siitä seurauksena sain kaksi viikko kotiarestia. Jippii


Ystävänpäivää vietin silloisen ystäväni kanssa paistaen makkaraa meidän pellon reunalla. Illalla oli tiedossa isot ystävänpäivä bileet joihinka minä en tietenkään päässyt, koska olin arestissa ja voitte vain arvata kuinka paljon minua ketutti. :-)


Minä ja neljä luokkatoveriani. Pientä keharointia tylsien koulupäivien ratoksi.




Näitä tyttöjeniltoja en vaihtaisi mistään hinnasta pois :) Parasta!


Huhtikuussa se punanen väri ei enää tukassa miellyttänytkään, joten takaisin ruskeaan sävyyn




Luokkaretkelläkin pyörähdettiin Tampereella (keilaamassa, ostoksilla, kiertoajelu)


Harjoittelimme koko kevään kolmen ystäväni kanssa yhtä valmista koreografiaa Cristal Snow: n Christal Clear biisiin ja esitimme sen koulun nk. Taidetapahtumassa.


Vapputunnelmissa ystävieni kanssa





Viimeinen päivä yläasteella ja illalla juhlistimme peruskoulun päättymistä..




..niin kuin kuvista näette.






Juhlittua on tultu kyllä moneen otteeseen..


..ja uitua..


..sekä otettua arskaa.


Sällin ja grillin sapuskatki on peitonnu monet nälät kesäisin







Paljon on myös tultua kuvattua kaikenlaista..


Viime kesän olennainen kulkuväline.
Mun on taaimmainen ja kaverin etummainen.




Provinssi perjantai. Nähtiin siellä ensimmäästä kertaa mulle rakkaan ihmisen kans :)




Yksi mun viime vuoden suosikki muistoista on Juhannus!

Pikkusiskon rippijuhlis sai olla hienona ja mun oman prinssin kainalos :-)





Oltiin Jennin kanssa Blockfesteillä 21. - 22. elokuuta






Rakkaan ystäväni Mimmin kanssa oltiin Espoossa pari yötä ja käytiin Helsingissä ostoksilla



Oltiin Silja Serenadella ja Tukholmassa ostoksilla perheeni ja pikkusiskoni ystävän kanssa.


Tyttöjenilta. "Juhlittiin" koulujen alkamista :D


Syyskuussa juhlittiin mun uusien luokkatoverien kesken

Loka-Joulukuulta ei ole niin hirveästi kuvia, koska tietokoneeni on ollut rikki ja saan sen vasta parin päivän päästä käyttöön, mutta jotain silti löytyy.


Pidettiin pikkujoulut tyttöjen kesken karaokea laulaen, herkutellen ja saunoen!


Tukkaani olen vaalentanut koko edellisen vuoden ja nyt näyttää aika hyvältä.





Pikkusiskoni kanssa matkustimme Ouluun viikoksi viettämään joulua Kylpylä Edeniin perheeni kesken

Uutta vuotta vietin poikaystäväni Ollin seurassa hänen enonsa luona ja sieltä lähdimme ystäväni luokse. Kuvia ei löydy vielä, koska niitä otettiin kaverini kameralla, eikä hän ole vielä lähettänyt niitä. :-)

- Vuosi ei oo ollu mikää helpoin, mutta on kaikista onneks aina yli päästy, kiitos Ollin, perheen sekä ystävien!

© Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti