tiistai 19. tammikuuta 2010

Uudet tuulet

Hyvillä mielin lähti jälleen tämäkin viikko! :) Sillä viikonloppu oli aiva PERFECTO! Ollin kans sovittiin, että tehdää perjantaina kummakki omia juttujamme, joten pääsin viettämään laatuaikaa mun ihanien ystävien kans tuonne kylällä (keskustaan) nuorisotiloihin.
Lauantai menikin sitten vähän riehakkaimmissa tunnelmissa ystäväni Piken luona monien ystävieni kanssa, sekä tietenkään Ollia unohtamatta. :)
Kuvasta tunnelma ei ihan välity:D sillä tuo oli vasta alkuiltaa.

Minä, Läyräy ja Pepi


Tästä alemmasta kuvasta (jossa olen siis minä) voi jo päätellä jotain



Sunnuntaina ihana 2-vuotias serkkuni Ali oli meillä hoidossa. Olisin voinut vaikka syödä hänet, koska hän oli vain niin kertakaikkisen suloinen tapaus. Tuon ikäiset ovatkin kaikista ihanimpia.
Minä: Hei Ali muistaksä mua? Nähtiin viime kesänä viimeksi
Ali: Sä olit se joka oli ulkona
..Oli sillä siis jotain jäänyt mieleen :) (Pikkusiskon rippijuhlissa nimittäin nähtiin viime kesänä)

Innostuin oikein toden teolla kuvaamaan häntä ja kameraan sitten ilmestyikin ainakin päälle sata kuvaa.
Täytyy kyllä myöntää, että mulla tuli pikkuinen vauvakuume sen tapaamisen jälkeen.. :D
..Nimittäin tänään koulussa viimesellä tunnilla katseltii netistä Saran kanssa lasten nimiä ja pistettiin paperille ylös niitä, jotka miellyttivät meitä eniten. Viljami on mun ehdoton suosikki! :) Ja sitten tulee Sylvesteri. Olli ei kyllä pitänyt nimestä Sylvesteri.. Tuli kuulemma mieleen Hitler, muttei osannut perustella miksi. :D


Ali leikkii lääkäriä


Tänään eksyin myös koulun kirjastoonkin ja sain aikaseks lainattua Kamera -lehden ja pari valokuvaukseen liittyvää kirjaa (Henkilökuvaus kirja kolahti eniten). Teki mieli kyllä tyhjentää koko kirjasto. :D Siellä oli vaikka mitä mielenkiintoisia kirjoja.



Ja nyt illan aikana sain onneks ostettu pari koulukirjaakin kaverilta, joita tartten just parhaillaan meneväs jaksos. Ei tartte niitäkää enää sitte murehtia. Paaaitsi äitin pitäis yks kirja tilata (ellei oo tänään jo tilannu) ja se on se tärkein kirja just, mutta kai tua opettaja ymmärtää ku se kirja on kumminki mulle tulos.

Tässä vähän päivitystä 3-4 pvn ajalta. :-) Täytyy myöntää, että fiilikset on hyvät tästä vuodesta! Etenkin kun tämän alkuvuoden pari viikkoakin ovat jo menneet näin hyvin.

Erittäin onnellinen Ollista ja ystävistäni <3

- Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti