maanantai 30. elokuuta 2010

I love listening to lies when i know the truth.

Joku pyysi mua viime viikolla tekemään postausta mun lempivaatekokonaisuudestani, joten ajattelin sen tänään toteuttaa kun aikaakin on ollut :-) ..enemmänkin näitä kokonaisuuksia ois ollut, joku toinen kerta vaikka sitten.
Elikkä tässä nyt ois mun kolme suosiakkia:

Bolero ESPRIT
Helmikoru Veromoda
Tunika H&M
Käsikoru Silvano Brizz

Vetari Topstreetwear
Toppi H&M
Farkut H&M
Tennarit TopSport

Neule H&M
Vyö H&M
Pitkähianen Veromoda
Farkut Farkkushop
- Ellu
M. Pokora - Juste Une Photo De Toi

Dash Berlin ft. Emma Hewitt - Waiting (Original Radio Edit)

PS. Tää päivä on mennyt vaan puolipvään nukkues, siivotes ja täs koneella. :-) Onneks salkkarit piristi pvää! ..ja nyt vuokraamani "Remember Me" leffan pariin karkkien kans. Mun piti mennä se jo elokuviin kattomaan, mutta se vähän jäi. Toivottavasti on hyvä!

3 kommenttia:

  1. Remember me on oikeesti IHANA leffa!<3

    VastaaPoista
  2. kiitos postauksesta :)

    VastaaPoista
  3. Laura: Niin oliki! c: kyyneleet valtas mun silmät siinä lopuuksi
    Anonyymi: Oleppa hyvä :)

    VastaaPoista