torstai 12. elokuuta 2010

Vaasan Ammattiopisto

Tiistaina mulla alko koulu ja alan nyt toista vuotta lukee lähihoitajaks. Oon kyllä löytäny tyystin mun paikkani :) Sinne mä kuulun. Ainut mikä asiassa vituttaa vain pitkät koulumatkat ja 15min-1,5h odottelut ennen kuin bussi tulee. + RUOKA ON PAHAA !

..Heti ekanahan pvnä mulla tuli yhden tunnin poissaolo :dd En millää jaksanu jäädä odottamaa neljän bussia, joten lähdin jo 1 bussilla.

Meidän lukkarissakaa ei oo paljoakaa mitää valittamista =) Tosi lepponen maanantai ja perjantai !

Eilinenki meni ihan kivasti. Päästiin palautteleen verenpaineen mittaus ja verensokerin otto viime vuodesta mieleen.

Tänään käytiin tutustumassa Klaaran Nuorisoasemalla eikä se nyt niin erikoinen paikka ollut ainakaan ulkonäöltään, mutta varmasti auttaa monia nuoria. :) Pääsisipä vielä itsekin sellaiseen joskus töihin.
Sieltäpäin lähdettiin käymässä kaupungilla. Ei kyllä kierretty kun H&M ja laukkutalo vain läpi. Niitten jälkeen suunnattiin syömään heseen, pekoniateria♥(ylläri).

 Mua ärsytti aamusta niiin paljon. Olin pistänyt vahingos päälleni yhden likaisen hupparin, johon oli jäänyt karkki taskuun ja siihen jäi sellanen kauheen tahmanen jälki, mutta H&M :ltä löysin toosi kivan hupparin(24,95e) ittelleni, sain vaihtaa sen sitten päälleni onneksi. ;)
Huominen sitten pitäis vielä jaksaa, onneks päästään jo 12.35 ja mun pitäis samantien sitten suunnata taas kaupunkiin. Jäi tän päivänen reissu vähä lyhyeen nimittäin. Koulutarvikkeita ainakin pitää ostaa ja jos löytää jtn muuta kivaa syksyksi. ==) Oon yrittäny vaikka ja ketä lähtee mun mukaan, mutta ennoo saanu ketää suostuteltua, damn!

- Ellu

Venus Jones - Rude Boy (prod. by Damn-R)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti