keskiviikko 4. elokuuta 2010

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything they have.

Sunnuntaina meni erittäin leppoisissa merkeissä. Heidin kans käytiin vuokraamas ärrältä "American Virgin", mikä oli toosi hyvä! Ylitti kyllä kaikki mun ja Heidin odotukset.
Tuon jälkeen pyydettiin Juhoa ja Samulia meidän seuraks kattoo jtn leffaa eikä tultu oikein yhteisymmärrykseen mitä katottais. :D Eka katottiin jtn poliisi leffaa ja vaihdettiin se sitten lopuksi yhteen "College" nimiseen elokuvaan. Ei kovin kummoinen ollut kyllä sekään. Vielä katottiin "White Chicks", kunnes pojat lähtivät ja jatkettiin Heidin kans yötä.

Maanantaina olikin tiedossa juhlimista. Oltiin meillä istumas iltaa ja herkuteltiin sipseillä + pelailtiin wiillä. Oli tarkoitus myös grillasta, mutta sää ei ollut oikein suopuisi ajatukselle. ;c
 "Mä haluun antaa mielihyvää, lisää lempee sun päiviin"
 Tunika MODA
Vyö H&M

kiitos ihanat illasta

 Maanantai
 Koomattiin Piian (+olli, juho ja heidi) kans aamusta ja mietittiin mitä tehtäis
Lähdettiin minä, Olli, Heidi ja Piia sällille syömään tonnikalaranskiksia
Myöhemmin käytiin vuokraamas tämä, eikä kyllä oikein iskenyt meihin kehenkään. Takakansi oli paljon lupaavampi
Iltaa jatkoin sitten Ollin kanssa kaksin ja katsottiin jokin "Yllätyshäät (eng. I do, They Don't)", minkä olin pistänyt boxille nauhelle joskus aikaa sitten. Mä kyllä tykkäsin siitä ja oli Ollinkin mielestä ihan katsottava. 

Tänään oon vain muokkaillut näitä meillä otettuja kuvia ja katsonut tv :tä. Tuossa tunti sitten käytiin hakemassa Jennin kanssa Blockfest liput lauantai päivälle. Tuskin maltan odottaa! Oltiin jo viime vuonna siellä ja tästä on tarkoitus tulla perinn! ;:p


.. mutta kumpa se Olli tulisi nyt vain pian meille, niin voitaisiin käydä vaikka hakemassa kaupasta sipsejä ja dippiä!  

- Ellu 

PS. Että mä rakastan kesää! Vaikka se nyt pian jo loppuuki :( tai no loma loppuu ja tiistaina kouluun, yök. :c

 Kaija Koo - Vapaa
 Manian - Loco

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti