lauantai 28. elokuuta 2010

Spongebob: "What do you usually do when i'm gone?" Patrick: "Wait for you to come back."

 Tällä hetkellä mulla on paikat niiin jumis eilisestä kuntonyrkkeilystä. Ei keretty nimittäin venytteleen ennen eikä jälkeenpäin ollenkaan, so nice. Kuitenkin sieltäpäin lähdettiin Marin kans kaupunkiin ostaan mun rakkaalle ystävälle Katjalle synttärilahjaa. Keksin pari päivää tuota ennen loistavan lahjaidean nimeltä "Yhden illan selviytymispakkaus", ostettiin kolmeen pekkaan koko helahoito. Pakkaushan sisälsi purkkaa, nenäliinoja, lovebox, liukuvoidetta, sukkahousut, dooley's pullo, oksennusämpäri:D, suklaata, tamponia/siteitä, laastaria, särkylääkettä, baarikäyttäytymisohjeet ja mun polttaman cd-levyn. :) Sitten olin vielä listannut paperille jokaisen ja käyttöselosteen perään ;) ..mutta niin löysin Indiskasta aiva jumalaisen ihanan ison kupin, joka mun oli ihan pakko saada, vaikka hintaa sillä oli n. 10e :-)

 Mun uusi RAKKAUS!♥
- odotan niin sitä kun pääsen hörpiskelemään kuuma kaakaota tästä ollessani kipee c;

Eksyin myös vähän vahingossa vaatekauppoihin ja munhan ei ollut tarkoitus ostaa mitään, mutta löysin niin kivan bilemekon, jota en vain voinut vastustaa + kivan helmikaulakorun (niistä kuvaa alempana)

Meillä jäi Marin kans vähän aikaa ennenkö mun bussi lähti, joten mentiin yhteen söpöön pikkukahvilaan kaakaoille. 
 Oli muutenkin ollut/tulossa tosi hyvä päivä. Nimittäin se paketti minkä tilasin keskiviikkona topstreetwear :lta oli tullut. Olin positiivisesti järkyttynyt paketin tulonopeudesta, sillä Suomessakaan ei kyllä mikään paketti oo tullu noin nopeeta ja tuo tuli vielä jopa Ruotsista. :D
Aivan ihana turkoosi huppari hintaan 30e ! 
Ei paha ollenkaan ja luulis kestävän paremmin ku jotkin H&M: n omat.

Illalla olikin tiedossa ne synttäribailut. Mulla oli toosi kivaa, vaikka harmitti kyllä vähä ku muut lähtivät baariin 12 mais niin jouduttiin häippäistä pois. Hetki ajeltiin ja sitten eksyttiin kotia.

 Bolero ESPRIT
new Helmet Veromoda
new Mekko Veromoda
Synttärisankari paketin kimpussa..
"Mitäs tämä on?" - Liukkariahan sen ;)

Kerraan loistava koko päivä!

Tän koko päivän onkin sitte ollut aika voimaton olo, flunssa alkaa kuitenki taas palautua, että mä tykkään. :) ..mutta eiköhän se tästä, maanantai onneksi koulusta vapaata opettajien liikuntapäivän vuoksi!

- Ellu

 Jason Born - O.M.G. (Damn-R Remix)

Venus Jones - Alejandro (Damn-R Remix)

3 kommenttia:

  1. hahaa, mä oikeesti repesin tolle yhden illan selviytymis -pakkaukselle.. x'''DD ihanan kupin oot kyllä löytänyt. :)

    VastaaPoista
  2. Vähänkö ihana toi yhden illan selviytymis -pakkaus idea!

    VastaaPoista
  3. Elina: Hah :Dd Oli kyllä kans itellä hauskaa sitä suunnitelles. Joo oon aiva tyystin rakastunu siihen :)
    Jenni: Niimpä! Luin yhden blogista, joka oli just saanu sellasen ja oli pakko toteuttaa :)

    VastaaPoista