maanantai 9. elokuuta 2010

Thank God the weekend was here, PARTY TIME!

Keskiviikko meni ihan kivasti Ollin kans oleskelles. Vuokrattiin VIHDOIN "Jos Rakastat", ollut tarkoitus mennä jo se elokuvateatteriin katsomaan, mutta se vähän jäi sitten. =D No vihdoin mä sen näin ja tykkäsin kovasti. Oli kyllä aika koomista kun ne oli siinä onnettomuuspaikalle järkänny jonku musikaaliesityksen. Ei oikeen mennyt yhteen, mutta lopussa piti sitten vähä vuodattaa kyyneleitä, mutta antaisinko elokuvalle arvosanaksi 8½.

Torstai iltapäivästä väsäsin jtn ruokaa pikkusiskoille ja illalla tultiin kavereitten kans meille grillaamaan ja kattomaan leffaa.

Perjantai meni Ollin kans kuskina olles sen veljen tyttöystävälle ja yöllä katottiin "The Lovely Bones suom. Oma Taivas", jonka kirjanhan mä luin tuossa kesäkuussa ja tykästyin siihen toosi paljon. Leffahan ei tietenkään sitten ollut milläänlailla kirjan veroinen, mikä oli tietysti jo odotettavissa, mutta arvosanaksi voisin antaa . Kysyin tuota elokuvaa viikko sitten ärrältä, mutta sitä ei ollut sillon siellä, niin olivat sen sitten näyttävästi hankkineet sinne, nice. =)

Lauantaina (eli eilen) oli vihdoin ne odotetut sauna-ajot. Mua otti päähän aluks niin paljon, kun en päässyt kaverini kemuihin, jotka tietysti sattuivat olemaan samana pvnä, mutta mulla oli niin kivaa saunoissa ettei se nyt sitten haitannukkaa. :) (näitten kuvien jälkeen vielä informointia mitä tapahtui ennen sauna-ajoja) Olin haljeta naurusta (hyvässä mielessä), kun yksi Jekka tuli tunnustamaan mulle kuinka se on lukenu mun blogia plaplapla. :D Tuli niiin hyvä olo, kun se sanoi että oon tuntunu niin mukavalta ihmiseltä jne. :') Tosi kiva kuulla positiivista palautetta. Kaikillehan ei voi olla mieleen, mutta kiva nyt edes jos joillekkin. :)

Kauluspaita Gina Tricot
Vyö H&M
Toppi H&M
Farkut Farkkushop
Ainiin ja oli meillä kotona jonkinmoiset sukujuhlatkin ennen noita sauna-ajoja tai oikeastaan ne jatkuivat aamuyöhön saakka, mutta mäpä livistin Ollin kans Teuvalle.

Edustan :-)
Pikkusisko Ella ja Onni
Paapan veljen poijat Jarno ja Hannu (http://www.thegrammers.com/, pakko mainostaa ;:p Hannu laulajana)
Isoveli Joonas ja sen tyttöystävä Teea
Pikkusisko Katriina, Onni + muita

Tänään tulin Teuvalta ja Ollin kans hetki maattiin sängyllä ja myöhemmin Ollin lähdettyä lähdin tsekkaamaan kylälle tilanteen, mutta eihän siellä nyt mitään ollut. Pari juorua tuli vain kuultua ja grillillä käytyä. Kuvia ei löydykkään tältä pvltä.

Ärsyttää vain tällä hetkellä se kun olin odottanu huomista niin paljon, tarkoituksena oli lähteä Seinäjoelle ostoksille, mutta ei, äiti sanoo että auto on täynnä, "Pikkusiskos tarttee reppuja" :))) On tää suurperheen elämä sitten kivaa.

Vois painua pehkuihin ja nauttia tästä yöstä nimittäin sitä seuraavan yön jälkeen onkin palattava kylmään arkeen.

Vai odottaako joku muu innolla kouluun pääsyä, eh? :-)

- Ellu

Sean Kingston ft. Nicki Minaj - Letting Go

Ace Of Base - All For You

2 kommenttia:

  1. voi ihanaa ku soot kirjoottanu mustaki tänne leilan lifeen ;)) hihii ja mun kaikki epäälykset sun mukavuuresta oli kyllä niin totta, aiva ihana likka! :b

    VastaaPoista
  2. Voi mä ennollu huomannu tätä kommenttia ollenkaa! :) Voijjee sua, oon tää ny aiva tääs hymy huules ku luin tämän :)

    VastaaPoista