tiistai 24. elokuuta 2010

New York, I Love You

Tosiaan käytiin eilen illalla vielä vuokraas ärrältä leffa ja ostettiin äitin kans jtn herkkujakin kaveriksi mulle, sille ja Anniinalle. Elokuvahan oli "New York, I Love You", jonka suhteen mulla oli jälleen liika suuret odotukset. :) Ajattelin että se on sellainen ihana hömppä rakkaustarina, jossa sattuu ja tapahtuu, mutta ei. Tarinoita oli siinä ihan liian monta ja moni ei herättänyt edes minkäänlaisia fiiliksiä, mutta maku asia. Vanhusten tarina oli aivan ihana ja se pyörätuoli tarina oli tehty aika hauskasti. :d harmi kun en vain niistä löytänyt youtube pätkiä.



 
- Tääkin oli aika ovela kohtaus :P

Tänään sitten jaksoin raahautua kouluun, vaikka ei mikään hemaiseva olo ole ollutkaan, mutta minkäs teet =) Kattoo huomenna aamusta sitte kuinka jaksaa, mutta kuitenkin eksyinpäi tuossa eilen http://www.topstreetwear.com/ sivuille ja tänään päätin tilata sieltä yhden tosi kivan värisen hupparin ja sain pari kaveria mukaan kans tilaamaan, että saadaan postikulut sitten jaettua. :)
Tiedä sitten minkälainen tää päällä on, mutta toivon että homma toimii! :)
..ja hintaa tälle tuli 30e

Huomenna ois tiedos äidinkielen suullinen koe ryhmäkeskusteluna, että mä tykkään NOT, mutta onneks toi puhuminen ei oo ikinä tuottanu mulle ongelmia niin enkä mä ainakin suoriudun siitä ihan hyvin. :) Toivottavasti ryhmä panostaa samalla tavalla.

- Ellu
 Cascada - Night Nurse

Saurus - Bailataa

PS. Ärsyttää niiin paljon! H&M :n sivut näyttää, että se mun yks neule olis jo toimitettu, mutta eipä vain meidän postilaatikos tai postis oo näkyny mitään :-) fuck

5 kommenttia:

  1. ihana tää sun blogin banneri! (-:

    VastaaPoista
  2. Kannattaa kattoo Paris, Je t'aime :) Toi New York, I love you on periaattees sen jatko-osa. :D

    VastaaPoista
  3. Laura: voi kiitos paljon! c:
    Jenni: no mä jostain luinki että tuosta on joku osa jo tullutkin :) ootko ite kattonu sen ykkösosan?

    VastaaPoista
  4. En oo kattonu, oon tuumaillu et jos kattoisin sen Tomin kans täs joskus;D

    VastaaPoista