perjantai 6. elokuuta 2010

Mulla on sua salaa ikävä.

Pitääpä saada nyt hieman purkaa päätäni teille. 

Kesä on loppumaisillaan ja kohta alkaa jo toinen vuosi amikses. Ihan ku vasta menisin ekaa vuotta sinne, sellainen olo mulla on nyt. Mihin tää vuosi on täs menny? Kaikki vaa tuntuu muuttuvan entistä ryppyisämmiks ja jos totta puhutaan niin kauheesti ollaan muututtukin, ainakin osa. Mutta mun on sua salaa ikävä, ehkä sulla myös salaa mua? Ken tietää, suutanikaan auki en saa. Kysyisit edes joskus mitä kuuluu. Tuntuu niin turhauttavalta, että tän hetkiset ihmiset, joilla olis aikaa kuunnella mua ja mun huolia asuvat liian kaukana. Ennen löytyi tästä ihan lähempääkin. Surettaa. Joskus tekee mieli huutaa "Hei mäkin oon olemassa". Tällästä tää seurustelevan ihmisen elämä näyttää olevan, näkeepähän ketkä kestää. =) tosi ystävät nimittäin, niistä oon ikionnellinen! Onneksi sain tänä kesänä mun yhden ystävistäni takaisin, sitä oli ollut erittäin ikävä!♥

Be with who makes you happy, 
even if it means you're always running back.

Voisin jatkaakkin tätä juttua kertomalla hieman näistä mun luotto/läheisimmistä ystävistä, jotka ei kyllä hylkäis mua pahanakaan päivänä vaan pysyis siinä. Vaikka mulla on paljon ihanan hyviä ystäviä, mutta vain eipä kovin moni täytä mun luotto/läheisen ystävän kriteerejä. Ne pitää musta just sellasena ku mä oon puitteineni/virheineni eikä varmasti jättäis mua.

MARI
 - Tästä naisesta mulla ei oo kun pelkkää hyvää sanottavaa. Mariin tutustuin n. vuosi sitten aloittaessani lähihoitaja koulun Vaasassa. En tiedä ketään joka ei pitäisi Marista. Se on sellanen pippurisen suorasanainen nainen, jolle on niin hyvä ja helppo puhua. Se rakastaa juhlimista, enkä malta odottaa 18vuotis synttäreitäni, että päästään juhlimaan. Rakastan nauraa ja pössöttää sen kans. Vaikka meillä onkin pari vuotta ikäeroa niin eipä se juuri missään näy. Sillä on aikalailla yhtä hölmö huumori kun mulla ja ymmärretään toisiamme aika monella tasolla. Mun ei tartte hävetä sen seuras mitään/ketään. Ei olla nyt ainakaan 3-4 kuukauteen nähty ja on niin kamala ikävä! Aina kun mulla on paha olla, niin tiedän että sille voi aina soittaa vaikka kello löis viis aamulla. Pystytään helposti puhua pelkillä katseillakin jo. Se on myös aidosti kiinnostunut mun asioista ja ottaa niihin kantaa, tykkään niiin paljon tästä naisesta, onneks enää 5 pvää että nähdään! PS. Ihmettelempä vain miksi tälläinen timantti on vieläkin sinkkuna.. :-)

KATJA 
 - Niin positiivinen ja mahtava elämän asenne tällä naisella jos jollakin! Tutustuttiin Katjan kanssa yhden mun ystäväni Heidin kautta 3-5 vuotta sitten. Jos mua vaikka surettaa tai masentaa, niin Katja löytää aina ne oikeet sanat piristämään/kohentamaan oloa. Se on mun täydellinen tukipilari. Ei nähdä kovin usein, mutta jokainen jälleennäkeminen on lumoava/mukaansa tempaava. Ei olla koskaan edes riidelty mistään. Tuolle kuvan hymyllekkään ei voi kun vain hymyillä takaisin. Erittäin aito ihminen eikä esitä mitään ja pysyy mielipiteittensä takana. Toivottavasti se tietää kuinka rakas se on mulle, jos ei, niin täytyy useammin tuoda sitä ilmi. Voitaisiin jutella vaikka koko yö eikä puheelle tulisi varmaan millään loppuakaan vasta kunnes pakotettaisiin toisemme pistämään pään tyynyyn. Rakastan Katjan kieroa huumoria ja söpöjä juttuja. Käsittämättömän rakas ihminen mulle

MIMMI
- Mimmiä toisenlaista ei oo eikä tuu. Meidän alun tarina on niin pitkä, joten jääköön se myöhemmäksi. Mimmi jaksaa kuunnella mua AINA, vaikka sillä itellä olis 309503950386398 triljoonaa huolta. Ei keskeytä, ellen pyydä keskeyttää, vaan kuuntelee kiltisti loppuun ja sitten kuuluu niitä ihania parantavia sanoja. Sen ei aina tartte välttämättä vastatakkaan, kunhan kuuntelee ja on siinä lähellä. Kertakaikkisen ainutlaatuinen ihminen. Meidänkin näkemisestä on aivan liian kauan, jtn 2,5-3,5 kk ainakin. Onneksi facebook ja puhelin ovat keksitty. Voidaan vain maata sängyllä puhumatta sanaakaan ja silti meillä on kiva olla. Muistan Mimmin aina sen voimakkaista ja ihanan pitkistä haleista, silloin ei haluaisi päästää irti millään. Tällä naisella on todella hyvä sydän ja erinomainen katsomus elämään. Mä en haluais nähdä sen itkevän ikinä. Järkyttävän rakkaaksi ihmiseksi muuttui hetkessä. Niin ihanan ymmärtäväinen ja rehellinen ihminen. Tunnen aina sen seuras oloni rakastetuksi ja sen puheesta välittyy aina kuinka se välittää musta! Voiko olla ihanempaa?

 Hassua kun rupesin ajattelemaan, näistä jokainen on sinkku ja asuu ihan eri paikkakunnalla kuin minä. Kuinkas sattuikaan =D Tietäisin myös yhden Riinan kuuluvan tähän ihan varmasti kunhan vain tunnettaisiin paremmin, sekin asuu Oulun lähellä. :c On tää kurjaa

Joku toinen päivä voisin kertoa teille lisää muista ihanista ystävistäni :-)♥

Good Night!
- Ellu

Elastinen - Ystävä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti