perjantai 13. elokuuta 2010

En oo syntyny tänne miellyttääkseni muita vaan elämään omaa elämääni.

Aamulla ei ollut mitää ongelmaa heräämisen kans ja koko pvn oon ollu pirteenä. Nyt se väsymys on vasta ruvennut painamaan päälle ja mulla on jalat ihan rakoilla. Kävelin nimittäin koululta jonkun 2-5 km kaupunkiin ja siellä tullut talsittua neljään saakka. Visa Electronia tuli vingutettua ihan kivasti ja sain myös vihdoin aikaseks haettua VR :n opiskelijakortin, oli jo aikaki. Onneks ei yksin tarttenu koko aikaa pyöriä sillä Kimi tuli mun seuraks sitten puol 3 aikoihin. Ihanan lämmin päivä on myös ollut nyt pitkästä aikaa, huomiselle luvattu kuulemma samaa, jes!

Tän näkösenä lähdin aamulla liikkeelle
Toppi H&M
Kauluspaita Gina Tricot
Shortsit Madox
Kengät Kenkä Salmi

Tässä teille mun ostokset:

Laukku Citymarket 26,95e
Koululaukku Intersport 45e
Huivi H&M 9,95e
Koulutarvikkeita Tiimari 13e
"Olkapäitten peittäjä" Esprit 17,95e tarjouksessa
Toppi Gina Tricot 7,90e

Oon kyllä erittäin tyytyväinen näihin mun ostoksiin! Ei tullut oikeastaan mitää turhaa ostettua, kaikkea tarpeellista. Nyt ei taas sitte hetkeen tartte mennä ostoksille :D Vaikka mun naulakosta puuttuu vieläkin se nahkatakki! Tuli täs mieleen vielä, että tuo musta käsilaukku on muuten mun ensimmäinen kunnon laukku! :D Pakko ruveta opetteleen käyttään. :d Naisellisuutta kehiin.

Mitäs tykkäätte?
- Ellu

Kymppilinja - Avaruuteen

Lisa Lavie - Wild Horses

Sylvia Tosun - Above All

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti