sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Every women deserves a man who looks at her every day like it's the first time he saw her.

Musta ei oo taas mitään kuulunut kun en oo mitään erikoista arkisin tehnykkää.  

Torstaina otin äitin uudesta tatuoinnista kuvia ennenkuin lähdin töihin, joten jaan sen nyt teille :)

Pakko vielä näin erikseen mainita, että on ollut kyllä erittäin hyvä viikonloppu! 

Perjantaina ajeltiin Ollin kans ja oltiin kuskis vähä kaikennäköösiä ihmisiä ja päästiin nukkumaan joskus 3 jälkeen yöllä. :)
Päällä mulla oli farkkushopin takki ja farkut, andiamon saappaat, h&m :n pooloneule, huivi ja vyö

Lauantaina mulla oli sitten suunniteltuna ihan jotain muuta kuin kännisten katsomista selvinpäin. Eli mun hyvä ystävä sai pari viikkoa sitten kortin ja lähti mua ja Jekkaa kuskiin. Tietysti piti jotain suun kostukettakin olla mukana.
Neule ja paita H&M
Farkut Farkkushop
Kaulakoru Seppälä
TOP kymppi naisiani♥
 Jekkaa♥
 Katjaa♥
 ..melki mahduttiin samaan kuvaan :dd
Valtsuu :>

Alkuilta oli aikamoista säätämistä, mutta onneks me päästiin liikkeelle ja pojat lähti meidän seuraksi! :) Vieki kyllä pari juttua ihmetyttää, mutta minkäs teet. Toosi kiva ilta oli kun näin mun naisiakin pitkästä aikaa ja Jekan kans vietettiin ekaa kertaa kunnolla iltaa yhdes. :) Kaikennäköstä kyllä sattu ja tapahtu, mutta jos niistä ei sen enempää. :D ..onpahan taas lapsenlapsille tarina kerrottavaksi :)

Tää päivä onkin mennyt vaan löhötes ja huomenna aamuhukiin, pitäny ladata vähä akkuja tämä päivä. :) Toivottavasti ne mun tilaamat kuvat vain tulis jo huomenna!

James Blunt - Stay The Night

1 kommentti:

  1. ihan kamalia kuvia :(
    mutta oli kyllä ihana olla teirän seuras, otetahan joskus uusiksi vähä vähempi tapahtumarikkais merkeis :DD <3

    VastaaPoista