torstai 21. lokakuuta 2010

New Me

Tää viikko on kyllä hiponut niin täydellisyyttään! :) ..melkein ainakin. Eilen sain Heidin tänne mun kaverikseni, herkuteltiin sipseillä ja karkeilla ja katottiin joku perus american pien tyylinen jenkkileffa ja parannettiin maailmaa tietysti. Sain mä siitä oikein ihanat kuutisen tuntia katsella♥

..ja tänään sitten heräsin aamulla aikaasin parturin takia ja oon lopputulokseen erittäin tyytyväinen. :-) ..aluks vähän kauhistutti kun se muotoili asiaa sanoin mitä tekisi tukalleni. :D ..mutta ajattelin sitten että olis kyllä ehkä aiva jonku uuristuksen aika pikku hiliaa.

 ..eli leikattiin takaa ne mun pari hapsua pois ja jätettiin tuo yksi tumma. Raita pistettiin tummalla ja etuhiusten alla on hieman pastellin oranssia ja vaalea väri kirkkaannettiin. :) Tietysti siistittiin ja kevennettiin, että sitä on taas helpompi laittaa.

Willow - Wip My Hair

PS. Hassua kattoa tätä mun viime jälkeä parturissa kun noi "hapsut" vielä olivat ja muutakin eroa.
PSPS. Huomenna saattaa hyvinkin olla mun yks tämän vuoden onnellisimmista päivistä!

3 kommenttia:

  1. Onpa kiva tuo tukka! Kivempi kun tuo vanha! Jotenki paljo "siistimmän" näkönen ku on vain yks hapsu!=) Mihinä kävit?

    VastaaPoista
  2. Jooh niin munki miälestä! :) Takaa on joo palio siistimmän näkönen nyt ja toi väriki muuttu kivan kirkkaan vaaliaksi. Nanalla mä kävin :)

    VastaaPoista
  3. IHANA tukka, niin elinamainen <3

    VastaaPoista