maanantai 4. lokakuuta 2010

Vuosisadan bileet

 mekko Moda vyö H&M kaulakoru Glitter käsikorut JC

Mua vauhditettiin tekeen tätä "merkintää" jo tuos pariin otteeseen, että jos teille nyt jakaisin hieman materiaalia viikonlopustani. Perjantai oli kyllä niin gurmeinen päivä kokonaisuudessaan!
Mari saapui meille ja sen kans juteltiin, käytiin grillillä(ruoka on hyvää), laittauduttiin ja lähdettiin mökkiä kohti

Osa porukasta
Täytyy kyllä myöntää, että oli oikeen vuosisadan bileet! Yhdet parhaimmista bileistä missä oon ikinä eläissäni ollu. Toivottavasti näitä tulee lisää! Porukka oli niin päissää ja fiilis oli kaikilla niin korkialla ettei tosikaa :-) Oli kiva tutustua kaikkiin uusiin tyyppeihin! ..mä nimittäin niin tykkään saada uusia tuttuja=)

Täysin nappiin mennyt ilta!
Thanks everybody!♥

..ja illan soitetuimpana biisinä toimi tietysti 
 Shakira - Waka Waka

Eilinen päivä menikin osaksi Marin kans vain löhötes ja yhtä leffaa kattoes. Illasta Olli tulikin sitten meille ja katottiin leffaa("500 Days Of Summer" loppuun ja oli kyllä hyvä) ja mentiin aikasin nukkuu, koska mulla oli nyt aamulla töitä. Tänään päivällä olis ollut se kuntonyrkkeilykin, mutta olin niin puhki töitten takia etten saanut itteäni liikutettua sinne asti. Koko päivä on tuntunut ihan maanantailta, johtuen töistä kylläkin, mutta onneks mulla alkaa taas jo torstaina vklpu. ;)

Good night!

Group 1 Grew - Beautiful

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti