maanantai 11. lokakuuta 2010

Onnellinen teistä

Tänään oon ollut positiivisesti aika yllättynyt! =) ..Mari tuli meille viihdyttämään mua, mikä ei toki ollu yllätys, mutta sain sitten yhdeltä ihanalta viestin, että voiko tulla meille ja olin että tottakai. :) Marinkin oli siinä lähdössä kerta. Yllättynyt oon siinä mieles kun mua aika harvoin pyydetään mihinkään arkisin tai edes kysytään että voiko tulla meille niin olin ihan superhyper onnellinen tästä päivästä ja etenkin Hennan lähettämästä viestistä. :) Vietin oikein antoisat hetken kummankin tytsyn kanssa!


Oon myös nauttinut tänään Ollin tuomista herkuista. Se oli ihanasti ostanut hedelmäkarkkeja ja suklaata ihan siltä varalta jos mun tekis just sitä toista vain mieltä niin saisin valita sitten kumpaa otan. :p aika herttanen


Illasta kävin zumbassa virkistäytymässä ja nyt oonkin vaan loikollut, vielä 4 pvää töitä ennen syyslomaan, jes! 

Aste - Paris Hilton

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti