keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Kaikki negatiivinen mitä ihmisestä puhutaan ei aina ole paskaa, vaan realistista mielipiteiden ilmaisua joka ei tätä miellytä

Syksy on masentavaa aikaa. Mun uusimmat vaatteetkin roikkuu vain yksinäisinä tuolla vaaterekillä, koska niitä ei voi käyttää missää arkisin eikä mun päivissä ei oo tällä hetkellä mitään sisältöä edelleenkään, herään töihin aamulla ja tuun kotiin, mietin mitä tekisin, enkä tee sitten mitään, ainakaan mitään järkevää. Plaah, neljä viikkoa vielä koulun alkuun. Sitten pääsee kunnolla käyttään noita mun saappaitaki jaja kaikkia ihania neuleita :-) Menispäi aika vain nopeempaa, että tää työharjootteluki olis jo ohi.

ps. tää on mun uus rakkaus
Shontelle - Perfect nightmare


psps. Olli on aika ihana, lupas tuoda mulle pätkispussin tullessaan meille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti