perjantai 29. lokakuuta 2010

H&M :n Shop Online on ihan kiva paikka

Näköjään tää mun hiljaiselo tullut jo rutiiniksi. Mulla nyt ei vain kertakaikkisesti oo ollut mitään kuvaamisen arvoista materiaalia teille jaettavaksi näin arkisin, tää työharjoittelu nimittäin vieläkin menos, mutta parin viikon päästä alkaa opintojaksot niin sitten tulee varmaan taas enemmän materiaalia asuista jne. :) Nytkin oon ollu pari pvää täs kipeenä. Huomenna kuitenkin ollaan Lauran kans suunniteltu, että mennään kuvaileen toisiamme vähä sinnesuntänne. :)

Äsken tuli vissiin taas eksyttyä H&M :n sivulle. Oli pakko tilata noista jokainen kun en osannut päättää:D Parhaiten sopivan sitten jättää naulakkoon nätisti roikkumaan. Meillä on se tilimaksu valittuna niin voi helposti lisätä vaatteita tilaukseen vaikkei edellisetkään ole tulleet :). Toisaalta ei niin hyvä asia.. :D

Hiukan kyllä ottaa päähän, että tää mun näyttö siirty viikonlopulle mun sairastelujeni takia. Olis ollut lauantai nimittäin vapaa. Ekan näyttöpäivän oon jo suorittanut ja vielä on jäljellä kaks pakollista, mutta eiköhän ne hyvin mee. Ei saa vain liikaa stressata :).


Matisse ft. Akon - Better Than Her

4 kommenttia:

  1. aivan ihania mekkoja! pitää munki mennä kattoo :))

    VastaaPoista
  2. no on! :) siellä oli paljon muitakin ihania, kannattaa tosiaan mennä kattoon ennenkö koot on menny :)

    VastaaPoista
  3. Aa,ihana tuo ensimmäänen,tai on muutki mut toi eka on mun vartololle ainut sopivin ja mä HALUN sellaasen kans:D

    VastaaPoista
  4. Nytku sanoit niin olis kyllä aiva täydellinen sulle! :) ..tilaa ;) Mä lopuks peruin nämä kaikki mekot ku tajusin että noista yks mikä mulla oli jo kotona niin sopiki enkä palauttanu sitä:D. Pitääs vissiin aioos päättää ennenkö tilaaloo mitää:).

    VastaaPoista