sunnuntai 31. lokakuuta 2010

So don't you worry your pretty little mind, people throw rocks at things that shine.

Mun ja Lauran perjantaisen kuvausreissun ansiosta sain vihdoin päivitettyä tuota banneriakin vähän enemmän kesätunnelmista poispäin. :) Tyytyväinen oon ihan, entäs te? Kuvasaldoksikin saatiin oikein päälle 400 kuvaa. Julkaisukelpoisia niistä tietysti oli vain murrososa. :D

LAURA


MINÄ

Neule, vyö ja poolo H&M Farkut Farkkushop Kengät Aleksi 13

ME


Mä tosiaan tilasin ne mekot torstai-iltana, mutta perjantaina sovitin sitten vielä tuota kotona olevaa H&M :n rusettimekko mikä siinä kollaasissakin oli. Niin todettiin Lauran kans, että tää on ihan hyvä ja peruin ne mun mekkotilaukset ja päätin ottaa tuon ihanan yksilön. :D Oon vain stressannut sitä, että pystynkö hengittää siinä, mutta Laura sitten tokaasi, että niin ne mekot on sillä ittelläki vain kireitä ja päädyin siihen tulokseen että niiden kuuluukin olla. :D Tuolla se ihanuus nyt sit koristaa mun naulakkoalovelove


Muuten viikonloppu onkin mennyt vain töitten merkeissä ja Ollin seurassa. Tänään oli viimeinen näyttöpäivä, vuhuu! :) ..ja 3 pvää enää työharjoittelua jäljellä, JES! Eli keskiviikkona saan jo aloittaa vähän pidennetyn viikonlopun ennen koulun penkille paluuta, mikäs sen mukavempaa kuin pikku kevennys loppuun. Oon mä kyllä sen mielestäni ansainnutkin. :)

..Niin ja tän viikon aikana löysin taas rutkasti uusia biisiä, joista voisin nyt muutaman jakaa teille tähän :-)

Taio Cruz ft. Fatman Scoop - Drop Like Dynamite (DJ Soultune Remix)

Kevin Rudolf ft. Flo Rida - You Make The Rain Fall

Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro

Tinie Tempah ft. Ellie Goulding - Wonderman

5 kommenttia:

  1. Kiva toi uus banneri :) Ja kivoja kuviaa!

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa on sulle haaste! :)

    VastaaPoista
  3. Meiju: Kiva jos tykkäät! :) Kiitos!
    Fanny: Ooh, käynpä tsekkaas :)

    VastaaPoista
  4. aivan ihania tyttöjä olette molemmat, tosi upeita :) nää kuvat oli kivoja ja banneris on hieno <: täytyykin vierailla täällä useamminkin!

    VastaaPoista
  5. vooi kiva kiitos! :> hyvä jos miellyttivät silmää :) kiva kuulla!

    VastaaPoista