lauantai 13. marraskuuta 2010

If the people in movies would have listened to me they would still be alive.

Mulla on kauhee morkkis eilisestä ostosreissusta. Oli vain tarkootus ollu seurana, mutta meniki sitä rahaa vähä enemmän ku oli tarkootus. :)

- Mustat vähän juhlavammat housut GT: stä 30e, tulevat ihan tarpeeseen, mustia housuja oon muutenkin etsinyt ja nyt löyty vielä sellaiset, joita voi pitää juhlissa ja miksei arkenakin.
- Valkoinen löysä paita myös GT:stä 14,90e, käy housujen ja tosi kivasti kynähameittenkin kanssa
- T-paitakin tuli ihan tarpeeseen, mulla on ollut nyt pääasias vain toppeja, GT 9,90e.
- Aivan ihana musta bolero (?), mistä mulla olikin pari postausta sitten kuvaa GT :n kollaasissa, 30e
+ alusvaatteita H&M :ltä, Jaanalle lahjakortti Pentik :iin.

Oon kyllä erittäin tyytyväinen mun ostoksiin, vaikka tekivätkin ikävän loven mun kukkaroon :d outsh. Tuohon boleroon oon etenkin rakastunut, aah mikä täydellisyys. Eilen se pääsikin jo heti käyttöön uusien mustien housujeni sekä tuon löysän valkoisen paidan kanssa. :)


Mentiin siis illasta juhlimaan Jaanalle sen synttäriä + sen ja Mikan uutta kotia ja päälle pistin uudet ostokseni, lovelove.

Mika ja synttärisankari :)

Tän päivän oonkin sitten vaan löhönny ja avasin H&M :ltä tulleen paketin. Siellä odotti ihan kiva talvitakki ja mekko, joka ei lopuks menny ees kiinni. :D Pitää nyt vielä kattoa kuinka tuon takin kans tekee. Nyt vain leffaa ja mässätään Ollin kans. :)

Honorebel ft. Shaggy - So Hot

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti