torstai 11. marraskuuta 2010

Tired of all this drama


Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things that you're afraid of.
Day Six: Five people who mean a lot.
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.


..mä ajattelin kirjoittaa englanniksi ja aloitinkin jo, mutta tulin siihen tulokseen että on ehkä ihan hyvä kirjoittaa suomeksi:D ei oikeen luonnistu toi englannin kirjoottaminen.


1. En ikävöi sinua, vaan sitä minkälainen luulin sinun olevan. 
2. Meidän ensimmäisestä keskustelusta lähtien oon tiennyt, että meistä tulee vielä niin jotain ja olin oikees. :) Oot mun yks parhaimmista ystävistä tällä hetkellä.
3. Mulla ei oo ikinä ennemmin ollut sunlaista ystävää, oon niin kiitollinen että oon saanut sut mun elämääni. Sä omistat kaikki ystävän ominaisuudet/piirteet ja se jos joku on lahja. :)
4. Rakastan sun aitouttas ja ymmärtäväisyyttäs. Oot sellanen ystävä, jonka jokaasen kuuluis saada elämäänsä.
5. Sun kans on niin helppo ja rento keskustella. Elämänkatsomukseskin on aivan mahtava ja oot yks vahvoimmista keitä tunnen. Ihailen sua.
6. En muuttais sussa mitään, toivottavasti meistä tulee vielä entistäkin läheisempiä, oot täydellinen.
7. Lintu vai kala? Susta ei sitte ota yhtää selvää mitä sun pääs liikkuu vai liikkuuko mitään.
8. Mua niin harmittaa tämä etääntyminen toisistamme, on tosiaan ikävä niitä meidän vanhoja pitkiä keskusteluja ja kaikenkaikkiaan sua, rakastan sua. Onneks me voidaan vielä muuttaa asioita :)
9. Älä sitten tulevaisuudes ihmettele ku ihmiset ei jaksa enää pitää yhteyttä.
10. Mitäköhän sulle nykyään kuuluu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti