tiistai 30. marraskuuta 2010

Some people seem ready to leave before they came


Sunnuntaille ei olis voinu olla kivempaa päätöstä. Henna tuli meille mun lempi suklaarasian kera. :) Anteeksipyynnöks siitä ettei ollut päässyt parina pvnä tulee kuten oli puhunut, olin kyllä ettei ny tommosesta ois tarttenu mitää kun sillä oli kerta ihan varteenotettavat syytkin. Ei niille esteille aina mitään voi. :) Harmittavan vähän aikaa se kyllä vain ehti olla, mutta kerkes kyllä piristää pvää Asteen kuoron jatkoon pääsemisen lisäksi. :)

Eilinen päivä ei ollut mitenkään erityinen, 2 tunnin koulupäivä ja loppupäivän makasinkin vain kotona ja hakkasin Sims 3 :sta, oon jäänyt siihen ihan koukkuun.
 

Tänään oon ollut poikkeuksellisen ahkera, oon siivonnut mun huoneen, auttanu iskää ja näin. Yllättäen aloin penkomaan mun kesätakkien taskuja ja löysin jo pari kuukautta sitten kadonneen lempi käsikorun ja vitosen, oikeen onnenpäivä kerrankin. Olis mulla kyllä ollut 1 tuntia koulua, mutten millään jaksanut vaivautua sen takia vain lähtemään.


Sain myös aikaiseksi käytyä kirjastossa lainaamassa tuon Rikotut Rajat, mistä ois tarkotus tehdä joku äikästä annettu esitelmän tapanen juttu, vielä 15 pvää aikaa olla valmis. En vain oo oikein lukemisen ystävä, mutta enköhän mä tästä suoriudu.

PS. Oon aivan rakastanut tähän T.I. uuteen albumiin nimeltä No Mercy!

Tässä teille suosikkejani..

 T.I. ft. Rocko - I Can't Help It

T.I. ft. Young Dro & Trey Songz - Strip

T.I. ft. The Dream - No Mercy

T.I. ft. Drake - Poppin' Bottles

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti