torstai 2. joulukuuta 2010

Everybody, just get yourselves a life.


Tää ja eilinen päivä on lähinnä kulunut autokoulun kirjaa ja cosmoa selates ja tänään kulutin aikaani kattomalla tuon Suhteet Sekaisin, mikä oli ihan ok.


Oon jo jonkun aikaa kaavaillut mielessäni, että voisin pistää paperille ylös hommat mitkä mulla on vielä tältä vuodelta rästissä, niin nyt mä vihdoin sain sen sitten tehtyä. Nuota hommia tulee kyllä varmaan vielä siihen tahtiin lisää mitä oon saanut jo tehdyksi. :D


Ulkona tuli käytyä kuvailemassa


Lumiefektit oon lisännyt jälkeenpäin näihin


Tänään mua on erityisesti raivostuttanu pari juttua mitä kuulin :) ..mutta oon saanut onneks mun verenpaineen tasaantumaan siitä jo pikku hiljaa. Siitä otsikko.


Huomisen koulupäivän jälkeen ois tarkotus mennä ostelemaan joululahjoja Marin kans. :) Toivottavasti nyt jotain alkais löytymään, ettei vain jäis viime tippaan mikään.


niin tykkään tästä biisistä.

Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti