perjantai 17. joulukuuta 2010

Miten niin huoletonta tää elämä?

Viikko on kulunut yllättävän nopeesti. Koulusta oltiin keskiviikkona keilaamas ja meni aika huipusti, tein mun ennätyksen, 130 pistettä ekalla kierroksella ja se oli jopa luokan paras. ;)  

Ironik ft. Jessica Lowndes - Falling In Love

Tänään otin hieman omaa lomaa ja huomenna vielä kolmea tuntia koulua ennen odotettua joululomaa, aah. Nyt illasta olin katsomassa pikkusiskojen joulujuhlaa mikä oli kyllä yllättävän hyvä. Paljon modernimpi mitä meidän aikana oli.

 Tässä kuvia sieltä..
Pikkusiskoni Susanna vasemmassa reunassa, esittävät "Gimmel" bändiä.

Pikkusiskoni Katriina muorina, joku joulusketsi Laihialaisten kustannuksella :D

niin suloinen tuo poika, olispa mullakin vain pikkuveli!
Oli ihan huippu esitys, pikkusiskoni Ellan luokka esitti jouluzumbaamista, eli sopii hyvin kinkun sulatukseen:D

 Bolero ja paita GT
Hame H&M
Kengät SpiritStore
Korut Glitter 
(oon vain niin rakastunut noihin, eikä mulla paljoa koruja olekaan)


Pää täynnä taas niin monia ajatuksia, miksei kaikki vois vaan olla hyvin tai edes huoletonta. Ei mitenkään stressaa nyt mikään, paitsi uusivuosi pyörii mielessä, tiedä yhtään vielä mitä silloin tekis. Eniten surettaa ehkä se että kaikilla on nykyään niin omat porukat ja mä oon siinä välimaastossa kaikkien kaverina ja siinä jää helposti sitten jutuista pois, mutta minkäs, tykkään silti olla minä.


..mutta yhteen kivaan juttuun! Iskä oli tänään ehtinyt hakemaan ennen laivalle lähtöään sen mun antaman lahjan isoveljelle ja sen tyttöystävälle mulletoi.com liikkeestä, onneksi! :) 

..toivottavasti niillä ei oo vielä tätä! ;) Kokeilin kerran pari vuotta sitten yhden kaverin työnä ja tykästyin tyystin tähän itse.

Chorale - Share Your Life

4 kommenttia:

  1. oon lukenu sun blogia varmaan jonku kuukauden verran. oot antanu ittestäs empaattisen ja muista välittävän kuvan ja sellaiselta todellakin vaikutat!:) jatka samaan malliin kun tuollasia ihmisiä tuntuu olevan nykyään aika harvas..

    ja loppuun kysymys, että mikä toi härveli on?:D

    VastaaPoista
  2. Voi miten sydäntä lämmittä kommentti! :) Kiitoksia paljon kauniista sanoistasi!
    Tuo härveli on salamapeli, siitä saa aina hitain painaja äänen lakatessa pienen sähköiskun :D

    VastaaPoista
  3. Sydäntä lämmittää tää sun blogi!:) ai joojoo, vähän hauska!:D siinäpä onki hyvä lahjaidea :)

    VastaaPoista
  4. Mmm :') Totta puhut, iskä vähän tyri homman vain, oli ostanut väärän sähköshokkipelin (kiitos mun huonojen ohjeistuksien) ja nyt tuo kyseinen laite oli jo varastosta loppunut ainakin kotisivujen mukaan. :/

    VastaaPoista