torstai 25. marraskuuta 2010

Pukkiii :)

Mä en oo mitään erityistä oikeen tänä jouluna toivonut. Tammikuussa tulee nimittäin heti perään mun 18v synttäritkin ja ajokortin saan silloin lahjaksi porukoilta.

- Rakastan KoKo -kuppeja aivan valtavasti, joten ne ei ois hyvinkin tervetulleita. Yhtäkään mulla ei vielä nimittäin oo ja ajatuksena ois pikku hiljaa ruveta keräämään omaan kotiin astiastoa, mulla nimittäin ei oo paljoa mitään kerättynä. :D
- Nokian puhelin, koska hajotin mun lempipuhelimen vuosi sitten ja tän hetkinen puhelin on varmaan sen jälkeen jo neljäs. Ne ei vain jostain syystä pysy mulla ehjänä:D Kaikki on kyllä olleet käytettyjä jo ennestään ja oon vain mennyt koko ajan vanhempaan malliin niitten hajotessa. Tällä hetkellä käytössä Nokia 3220. :D Päätin että tätä vanhempaan malliin en kyllä sorru. Kriteerinä mulla on puhelimelle vain että siinä on musiikkisoitin. :) Ettei tarvitse mitään mp3 tai ipodia erikseen ostella.
- Suklaata ehdottomasti, noita Maraboun sydämiä mieluusti.
- Jennifer Lopez L.A. Glow, ei varmaan kaipaa selittelyjä

- Kaupunki julisteita mun tyhjille seinille.

Tietysti raha ja lahjakortit olis kivoja :)

B.o.B. - Don't Let Me Fall

2 kommenttia:

  1. Mä aloin kerämään itse KoKo-astioita jo noin 13-vuotiaana. Muutin pois kotoa sitten 16-vuotiaana ja mulla oli jo vaikka mitä kerättynä! Lautasia, mukeja, uunivuokia, kulhoja.. Suosittelen ehdottomasti kyseisiä astioita! Nyt ollut jo yli 3 vuotta käytössä kahdella ihmisellä ja hyvin pelaa :) Mitään ei oo edes mennyt rikki. Eikä oo muuten mitenkää kalliitakaa! :) Ihanaa joulunodotusta sulle!

    VastaaPoista
  2. Aijaa :) Se on kyllä hyvä, että on aioos aloottanu keräämään. Mä oon vähä tämmönen mattimyöhäänen, aina on pitäny saada muka kaikkee muuta. Ite asun vielä kotona ja äiti on noita ostellu niin sitä kautta rakastunu niihin. :) On kyllä joo tosi laadukasta tavaraa, ettei varmasti oo pelkoa että rikki menisivät. Voi kiitos samoin sulle!

    VastaaPoista