torstai 27. lokakuuta 2011

Never change for anybody because they should like you for who you are

takki H&M kaulahuivi Mumman tekemä farkut Veromoda kiilakorot Bianco
neule H&M pitkähiainen Veromoda
Ilouutisia tälle päivälle kylläkin koskien mua itseäni. Äiti oli ollut aamulla vikkelä ja saanut tilattua mulle ja Jennille liput tulevalle LMFAO :n Suomen keikalle, vuhuuu! Muita tulossa? Arvottiin myös koulussa se paikka sinne Vanhikselle ja Mariehan sinne pääsi, mutta eipä mua onneksi harmita juuriakaan. :) Hutski on varmasti kans tosi hyvä paikka ja opinpahan ruotsia siinä sivussa! :-D kääks. Huomenna mennään poikien kans kattomaan leffaan Johnny English, ihan loistava päänäyttelijä valinta! Kaverit ovat ainakin kehuneet tuota, joten en usko sen tuottavan pettymystä. :)

Dash Berlin ft. Jonathan Mendelsohn - Better Half Of Me (Acoustic)

4 kommenttia:

  1. minä oon menos sinne keikalle! :))

    VastaaPoista
  2. Mekin oltiin kattoos toi Johnny English ja TODELLAKIN kannattaa mennä kattoon! :D oli ihan hirmuhauska! :D

    VastaaPoista
  3. joo se leffa on aiva paras,kannattaa kyllä mennä kattomaan:)

    VastaaPoista
  4. Ano: Cool! :) Kuuluuko siihen lippuus jatkot?
    Elina: Aijaa, no hyvä tietää! :D
    jossu: Joo, tän päivän suunnitelmat menikin vähän uusiksi eli ei päästykkään kattomaan tuota vielä,
    mutta josko vaikka ens viikolla sitten. :)

    VastaaPoista