maanantai 17. lokakuuta 2011

Olit jollekkin ensimmäinen, mulle oot se viimeinen

Aloteltiin perjantaina Juholla. Mähän tunnetusti tulin sovitusta ajasta 1,5h myöhässä :D Naiset... vaikka mä oon kyllä edelleen sitä mieltä että monesti nykyään miehiä saa odottaa eikä meitä naisia! :-D
Smirnoffin piilomainontaa..
Tosiaan oltiin matkalla poikien kans Seinäjoen Komiaan juhlimaan Juhon 18-vuotis synttäreitä. Nehän mut jo hylkäs melkein alkumetreillä, "Me ollaan Karmas nyt" - Jaa te ootte siellä ja mä oon täällä :D ..Sopivasti sitten törmäsin luokkakaveriini Maisuun kavereineen, niin ei tarvinnut yksin lähteä sinne kylmään hortoilemaan ja ilta sai jatkua Komian puolella. Onnekseni iltaa piristi myös Esko Eerikäisen läsnäolo, mikä ihana mies! Tuli myös todettua, että seuraavan kerran kun lähden baarinmäelle niin suuntaan kyllä ennemmin Vaasaan. :d

Samuli Edelmann - Se Viimeinen

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Missä Esko Eerikäiseen ootte törmäälly? :)

    VastaaPoista
  3. mun mielipide eskosta on että jos se ei ois hunkseis niin kukaa ei kattoiskaa sen päälle. se on teinipaappa! ei tuon ikääsenä tarvis heilua ilman paitaa hyi saatana:D

    VastaaPoista
  4. annnakaro: mäpä käyn kurkkaamassa :) kiitos siitä!
    Ano: Seinäjoen Komiassa oli juontamassa :)
    Ano1: Ää ää :D Vähäkö toimis komiana iskänä! Se oli komiampi paljain silmin ku kuvis :)

    VastaaPoista
  5. no en toki häpiäis silmät päästä jos sellanen ois mun isä. ja oon kyllä nähnyt kyseisen ihmisen livenä heilumas ilman paitaa, surullinen näky sanoosin. h y i saatana

    VastaaPoista
  6. Ano: En mäkää sitä luonteen perusteella kyllä isäkseni haluaasi :D Mäpä en ookkaa nähny ilman paitaa ..mutta makunsa kullakin ;)

    VastaaPoista
  7. esko eerikäinen! on se kyllä ihana mies;P

    VastaaPoista
  8. Ano: Oon kyllä niin samaa mieltä! :P

    VastaaPoista