tiistai 25. lokakuuta 2011

Sometimes we wish we wouldn't be too happy with what is temporary, because we don't ever want to need something we know we can't have forever

Viitta? YesStyle housut H&M kengät TopSport
Tänään palattiin sitten taas takaisin tylsään arkeen. Työssäoppimispaikatkin ovat vielä vähän auki, etenkin itselläni. Vanhiksen paikka todennäkösesti arvotaan mun ja Marien kesken, jossei ne ota sinne meitä viittä opiskelijaa, että saa nyt nähdä sitten.. Onneksi mulla on varavaihtoehto Hutskin 5 osastolle. :) Pitäisi vain jo saada pistettyä kelalle vetämään paperit matkatuesta työharjottelun ajaksi. Harjottelu nimittäin alkaa jo kolmen viikon päästä, niin tulee hieman kiire. Mutta turhaapa tuota nyt sitten stressata enää, eiköhän kaikki järjesty ajan kanssa :)
Mun on pitänyt kovaa vauhtia päntätä tää ilta huomiseen lääkelaskukokeeseen (kaikki täytyy olla oikein), mutta kummasti oon vain taas keksinyt kaikennäköstä muuta puuhaa. H&M: n sivuille eksyin, jätskiä on tullut syötyä ja vanhoja valokuvia selattua. Voi kuinka mulla onkaan ikävä RiinaaMuuten oon ollut koko päivän tosi hyvällä tuulella, kuulin nimittäin aamusta että LMFAO tulee tänne hyytävään Suomeen helmikuussa, mä oon niiin menossa mukana sitten!

Tinchy Stryder ft. Calvin Harris - Off The Record

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti