sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen

Perjantai oli aivan ihanan lämmin päivä. Aamulla en jaksanut nousta 05.32 vaan torkutin tunnilla eteenpäin. Ehdin oikein tunnin olla koulussa kun tuli ilmoitus että viimeiset neljä tuntia on peruttu opettajan sairastumisen vuoksi! Ehdin juuri sopivasti 10.30 bussiin ja sain nukuttua ihanat parin tunnin päikkärit ennen iltaa. Jossu oli vuokrannut Parrasta mökin, jossa juhlittiin sen 18-vuotis synttäreitä. :) Kerron tästä sitten vielä lisää kun oon saanut kaikilta kuvia.
Lauantain ristin Jennille ja Samulille. Ajeltiin hetki täälä ja lopuksi päädyttiin Seinäjoelle. Samuli hyppäs toiseen autoon kun lähdin Jennin kaveriksi Komiaan. En kyllä enää kovin mielelläni haluu lähteä Seinäjoelle baariin selvinpäin :-D Ihan liikaa kännisiä tuttuja katteltavaksi.. Plussaa illassa oli kuitenkin esiintyjät MG ja Uniikki!
Mua jäi mietityttämään tuo kysymys edellisessä postauksessa siitä etten kerro ikävistä asioista täällä. Mun elämä ei oo todellakaa pelkästään mitään ruusuilla tanssimista, en vain halua vuodattaa tänne mun pahaa oloani tai mieleni syvimpiä juttuja. Miksi edes pitäisi? Jos kuulut mun ystäviin niin todennäkösesti kyllä kuulet niistä. Ja jos totta puhutaan niin mun elämässä on menossa tällä hetkellä aika onnellinen jakso niin miksi valittaa turhasta?

Jason Derulo - Be Careful

10 kommenttia:

  1. koska se on elämää. oot luonu tälläsen ärsyttvän "olen täydellinen enkä ikinä käy läpi vastoinkäymisiä" imagon.

    VastaaPoista
  2. Ano: Mä oon halunnu pitää tämän blogin kevyenä enkä tuoda tänne mun omia ikäviä asioitani esille ku en oo ensinnäkää ajatellu että ihmiset haluais lukea sellasta, mutta meitä on näköjään moneen junaan.

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä toisen anon kanssa.. tuntuu jopa välillä että oon hieman itserakas! kyllä ihmisen pitää olla AVOIN! pokkaa pitääs löytyä vastata noihin kysymyksiinkin! vaikka on aika henk.kohtasia..

    VastaaPoista
  4. Ano: Aika hassua, koska musta on pariinki kertaan sanottu arkielämäs että oon joskus liianki avoin, menee vähän ristiin nyt. Niihin kysymyksiin tuun kyllä perehtymään paremmin viikon päästä. Ja kukaan ei tosiaan pakota lukemaan tätä..

    VastaaPoista
  5. kyllä meitä on moneen junaan ja sen takia halusin tuoda mielipiteeni esille. Kyllä pitäisi kritiikkiä ottaa vastaan ja pystyä kehittymään niistä!.

    VastaaPoista
  6. No hohhoijaa sanon minä! Kaikilla tässä elämässä on huolia jo omasta takaa, minusta ainakin on mukavaa lukea kevyitä ja positiivisia postauksia :) Kuka edes haluaa murheitaan pohtia koko kansan kuullen? Elinan ystävät varmasti osaavat toimia lohduttavana olkapäänä kun hän sen tarpeessa on. Sitäpaitsi Elinahan mainitsi, että hän on tällä hetkellä onnellinen, ja ymmärtääkseni ei muutenkaan ole kovin negatiivinen ihminen, joten mistä hänen täytyisi valittaa?
    Uskon että netistä löytyy varmasti teillekkin rutkasti muiden angstauksia jos niitä kaipaatte.

    Minusta blogi on hyvä tälläisenä, turhaa sitä väärään suuntaan kehittymään! :)

    VastaaPoista
  7. sun paras baarikaveri? Lempibaari? Lempi baariasu?

    VastaaPoista
  8. Muistakaa lukijat että blogi ei oo mikään saippuaooppera, jonne kehitetään dramaattisia käänteitä toisen perään, vaan se on jonku henkilökohtaista elämää.

    VastaaPoista
  9. Ano: Tottakai sen saa tuodakin ja sitähän mä otan myös vastaan, mutta mulle ei tosiaan ole minkäänlaisia velvoitteita muuttaa tämän blogin kuvaa ikävämpään suuntaan.
    Ano1: Vihdoin joku ymmärtää, kiitos! :)
    Ano2: Vastaan kysymyksiin viikonloppuna.
    Ano3: Aamen!

    VastaaPoista
  10. mun mielestä tämä on hyvä just tälläsenä! ei kannata mitää kovin suuria huolia ja murheita tänne laittaa. eikä mun mielestä ainakaa oo mikää "olen täydellinen jnejne.." ja muutes saahan sitä ihminen hehkuttaa jos jotain ihanaa tapahtuu, mun mielestä pitää osata nauttia jo pienistäkin asioista! joten turhaa välität:) ja btw taitaa jotkut anot vaan olla kateellisia.. haha,niitä vissiin potkii elämä päähän liikaaki et pitää tulla siitä tänne valittamaan! mä sitte niin vihaan sellasia ihmisiä jotka osaa muuta teheräkkää ku valittaa.. toki oma mielipiteen saa sanua ei siinä mitää:)

    VastaaPoista